
شب رادوست دارم ان گاه که فارغ زهمه دلواپسی هایم تنم رابه دست خواب می سپارم وخواب من رامی بردبه هرکجاکه میخواهد. سکوتش رادوست دارم واینکه فراموش می کنم که هستم وچه میخواهم .. xa0 شب های ارام وبی دغدغه...شب های دوست داشتنی ....زمانی که به جزخوابیدن کاری برای انجام نداریم.......
ادامه مطلب