ادمهای عوضی

خرید بک لینک
وقتی به داستان دل ادمهانگاه می کنم دنیاراپراز بررسی از مرجع ادمهای طبق کپی رایت ی می بینم که درجای خودشان نیستند مدیرهایی که کارگرندوکارگرهایی که مدیرند.

وقتی عوضی باشی فرق نمی کندکه دکترباشی وجای مریض نشسته باشی یابرعکس درهرصورت رنج می کشی .

البته ظاهرااین قانون کائنات است چون وقتی سواربرهواپیمامی شدم دیدم مگسی واردهواپیماشدوبه صورت کاملااتفاقی ازیک کشورجهان سومی بدبخت بعدازچندساعت به اروپارفت وبرای همیشه هوای انجاراتنفس کرد هرچنددلش همیشه دربین زباله های وطنش تنگ شده بوداماواقعیت این بودکه حتی درخواب هم تصوراینهمه خوشبختی رانمی دید.

ادمهاهم درظاهرهمگی ادمنداما همان طورکه بین یک شیرویک مگس فاصله زیادی هست اماهردوحیوانندبین ادمها هم فرق هست فقط خوشبخت کسانی هستندکه درجای درست خودشان قرارگرفته اند این طوری کمتررنج می کشندوبه همین نسبت کمتررنج می دهند.

yekroozejadid...

ما را در سایت yekroozejadid دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:30

صفحه بندی