اگرمی بینیم کسی بلدنیست لباسهای درستی بپوشد ،درست ازمهمانهایش پذیرایی کند ویاقشنگ حرف بزند......اگرمی بینیم کسی سرگرمی وصحبتش غیبت کردن وخبرچینی است....اگرمی بینیم بعضی هیچ فکری ازخودشان ندارندوهمیشه درپی حسادت وتقلیدازدیگرانند اینهاقسمتی ازشخصیتشان است که عواملی که گفتم باعثش شده عواملی که دربیشترآنهاخودشان دخیل نبوده اند.....ومابایدباورکنیم که تغییرشخصیت هرکس فقط وقتی امکان پذیراست که خودفردبخواهد.تنهاکاری که می شودکرداین است که دایره ادمهای دوروبرمان را به خصوص انهایی که انتخاب کردنی هستندرااز ادمهای درست انتخاب کنیم وبرای بقیه ارزوی بهبودی داشته باشیم.
yekroozejadid...ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 24