چشمانم رامی بندم تورامی بینم همین جا کنارم روی مبل نشسته ای ...صدایت رامی شنوم...چه قدرخوب کاری کردی امدی دلم برایت خیلی خیلی تنگ شده بود...اشک امانم نمی دهد بغض راه گلویم رابسته ....نرو این بار بمان ...دلم برای صدایت ودلسوزی هایت تنگ شده...دلم می خواهدباشی مثل ان روزها .....انگارهمین دیروزبود....چه زودگذشت.
از کاروان ادمهای مهربان چندنفری بیشتربرایم نمانده....خدایارحم کن.
+ نوشته شده توسط mahsa در جمعه هفدهم آذر ۱۳۹۶ و ساعت 17:9 |
yekroozejadid...
ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: دوشنبه 2 بهمن 1396 ساعت: 14:07