هرکس دراین دنیادیوانگی های خودش راداردیکی کم حرف است یکی پرحرف....یکی عاشق بچه است یکی اززندگی مشترک بیزار....اصلاهمین دیوانگی های ادمهاست که انهاراازهم متمایزمی کند وتاوقتی دیوانگی شان به مااسیب نمی زندمی توانیم درکشان کنیم وباهمه دیوانگی هایشان به خاطران قسمت ازوجودشان که دوست داشتنی است باانهارفاقت داشته باشیم امایک وقت دیوانگی ادمها اسیب زننده می شود ....دیوانه هایی که به جسم خودشان یادیگران اسیب می زنند به تیمارستان می برنداما دنیاپراست ازدیوانه هایی که به روح ماوحتی خودشان اسیب می رسانند....انهامارا مایوس ..ناامید...غمگین می کنند.....بایدازاین رقم دیوانگی ها که بیشترین تظاهرتش باحسادت وتظاهراست سریع دوری کرد مگرنه ماهم شبیه خودشان می شویم.
+ نوشته شده توسط mahsa در شنبه بیست و نهم مهر ۱۳۹۶ و ساعت 15:27 |
yekroozejadid...ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: دیوانگی, نویسنده: بازدید: 31