نمی خواهم قضاوتت کنم ولی گاهی به این می اندیشم که
علت کم انرژی بودن تو چاق بودنت است یا علت چاق بودنت کم انرژی بودنت ....یاعلت بدبختی های مداوم این مملکت مردمانش هستند یا مردمانش علت بدبختی های مداومش....نمی دانم شاید همان طورکه افسردگی یکی ازعلل چاقی می تواندباشد درگیری های مداوم اقتصادی هم یکی ازعلل عدم توانایی مردم یک کشور برای انتخاب های درست است.
شایدهمان طورکه ژن های معیوب تورابه سمت چاقی وبه دنبال ان افسردگی وکم انرژی بودن هدایت می کند ژن های معیوب جامعه رابه سمت عدم تحرک وبه دنبال ان انتخاب های نادرست وانحلال هدایت می کند....
یک جایی بایداین چرخه شکسته شود اما اول ازهمه من وتوبایدبخواهیم که مسیردرست رابشناسیم وقبول کنیم که جاهایی خطارفته ایم...
+ نوشته شده در دوشنبه سی ام بهمن ۱۳۹۶ ساعت 16:24 توسط mahsa |
yekroozejadid...
ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: دوشنبه 25 تير 1397 ساعت: 1:30