
چه قدرغصه فرداهایی راخوردم که نیامدندوچه قدرامروزم برای انهاتباه کردم. چه قدربرایشان نقشه کشیدم ولذت نبردم ازامروزی که دردسترسم بود. دلم برای خودم ودلواپسی های بیهوده ام میسوزد به قول ان دوست ازگندمزارمن وتومشتی خاک باقی می ماندبرای بادها....
ادامه مطلب