yekroozejadid

خرید بک لینک
مدت نسبتا زیادی می شه سراغت نیامدم وچیزی ننوشتم اما یه عالمه حرف نگفته دارم سرفصل هاش رامی گم تاسرفرصت توضیح بدم yekroozejadid...ادامه مطلب

ما را در سایت yekroozejadid دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 20 تاريخ: پنجشنبه 21 بهمن 1400 ساعت: 12:45

وقتی به داستان دل ادمهانگاه می کنم دنیاراپراز بررسی از مرجع ادمهای طبق کپی رایت ی می بینم که درجای خودشان نیستند مدیرهایی که کارگرندوکارگرهایی که مدیرند.وقتی عوضی باشی فرق نمی کندکه دکترباشی وجای مریض نشسته باشی یابرعکس درهرصور yekroozejadid...ادامه مطلب

ما را در سایت yekroozejadid دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 40 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:30

بررسی از مرجع قضاوت طبق کپی رایت نکردن ادمها یعنی همه مامجموعه ای هستیم که شرایط اجتماعی ،خانوادگی وفیزیولوژی مان برماتحمیل کرده چیزی که اسمش راشخصیت می گذاریم معدودهستندکسانی که می توانند باوجودنداشتن وضعیت اقتصادی واجتماعی من yekroozejadid...ادامه مطلب

ما را در سایت yekroozejadid دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 24 تاريخ: سه شنبه 29 آبان 1397 ساعت: 23:30

نمی خواهم قضاوتت کنم ولی گاهی به این می اندیشم که علت کم انرژی بودن تو چاق بودنت است یا علت چاق بودنت کم انرژی بودنت ....یاعلت بدبختی های مداوم این مملکت مردمانش هستند یا مردمانش علت بدبختی های مداومش....نمی دانم شاید همان طورکه افسردگی یکی ازعلل چاقی می تواندباشد درگیری های مداوم اقتصادی هم یکی ازعلل عدم توانایی مردم یک کشور برای انتخاب های درست است. yekroozejadid...ادامه مطلب

ما را در سایت yekroozejadid دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 32 تاريخ: دوشنبه 25 تير 1397 ساعت: 1:30

یکسال دیگرشروع شد وکم کم یک ماه ازان هم داردتمام می شود ومن دارم به مرز ۴۰ نزدیک می شوم.خیلی خیلی بزرگترشده ام چون دارم به همه چیز جوردیگه ای نگاه می کنم .دیروز سواراتوبوس شدم بعدازمدت ها وچه قدراحساس کردم ازخیلی ازادمها خوشبخت ترم.  حالا کم کم فهمیده ام چه چیزهایی درزندگی خوشحالم می کند وبنابر شرایط زندگی ام معاشرت ها وسرگرمی های مفیدم راپیداکرده ام yekroozejadid...ادامه مطلب

ما را در سایت yekroozejadid دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 18 تاريخ: دوشنبه 25 تير 1397 ساعت: 1:30

صفحه بندی