
می خواهم بنویسم شایدازخستگی ودل شکستگی این دوماهم چیزی کم شود. می خواهم بنویسم تاباخواندن دوباره انچه نوشته ام کمی ارام بگیرم. می خواهم به خودم اطمینان بدهم xa0هرانچه کرده ام ومی کنم نه انجام وظیفه بوده ونه اجبار می خواهم بازهم یاداوری کنم xa0هرچه کرده ام ومی کنم برای دستیابی به ارامشی بوده که نتیجه فرایندیست که پس ازان باوجدانم درعذاب نخواهم بود می خواهم به خودم اطمینان بدهم xa0من هرکجای زمین xa0باشم نمی...
ادامه مطلب