می خواهم بنویسم تاباخواندن دوباره انچه نوشته ام کمی ارام بگیرم.
می خواهم به خودم اطمینان بدهم هرانچه کرده ام ومی کنم نه انجام وظیفه بوده ونه اجبار
می خواهم بازهم یاداوری کنم هرچه کرده ام ومی کنم برای دستیابی به ارامشی بوده که نتیجه فرایندیست که پس ازان باوجدانم درعذاب نخواهم بود
می خواهم به خودم اطمینان بدهم من هرکجای زمین باشم نمی توانم از احساسم ومسئولیتم نسبت به کسانی که دوستشان دارم فرارکنم حتی اگریقین داشته باشم انهاچنین حسی نسبت به من نداشته وندارند.
می خواهم بازهم یاداوری کنم که من تورادارم وتوبزرگترین داشته ی من هستی تویاری ام کرده ای ومی کنی وجریان خوشبختی های غیرقابل انکاری که درزندگی ام هست ازهمین حس ورابطه سرچشمه می گیرد پس بی خیال همه ی دیگرانی که بودنشان پرازقصه است وهرکلمه شان سنگینم می کند.
بی خیال همه من باوجدانم که اسوده باشم همین برایم بس است.
ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: وجدان, نویسنده: بازدید: 12