چه خوب است که روزهامی گذرند تلخ وشیرین همین که می گذرنددلخوشی من است ....نمی دانم درانتظارکدامین روز،کدامین سال یاکدامین لحظه ام که گذشتن ازهرروزبرایم نعمتیست.......ای کاش صحنه ای که درذهنم به تصویرکشیده ام راتجربه کنم تاخستگی ازتنم زدوده شود.
yekroozejadid...ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: آسودگی,آسودگی درحل جدول,آسودگی ما عدم ماست,آسودگی در جدول,آسودگی خاطر,آسودگی خیال,آسودگی در جدولانه,آسودگی تنش,آسودگی چیست,معنی آسودگی, نویسنده: بازدید: 11