وقتی عوضی باشی فرق نمی کندکه دکترباشی وجای مریض نشسته باشی یابرعکس درهرصورت رنج می کشی .
البته ظاهرااین قانون کائنات است چون وقتی سواربرهواپیمامی شدم دیدم مگسی واردهواپیماشدوبه صورت کاملااتفاقی ازیک کشورجهان سومی بدبخت بعدازچندساعت به اروپارفت وبرای همیشه هوای انجاراتنفس کرد هرچنددلش همیشه دربین زباله های وطنش تنگ شده بوداماواقعیت این بودکه حتی درخواب هم تصوراینهمه خوشبختی رانمی دید.
ادمهاهم درظاهرهمگی ادمنداما همان طورکه بین یک شیرویک مگس فاصله زیادی هست اماهردوحیوانندبین ادمها هم فرق هست فقط خوشبخت کسانی هستندکه درجای درست خودشان قرارگرفته اند این طوری کمتررنج می کشندوبه همین نسبت کمتررنج می دهند.
yekroozejadid...ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 40