خدایاچه قدرسخت ولذت بخش است شنیدن این صداکه تورامادرمی خواندومن هیچ حسی راغرورآمیزترنیافتم .
دوستت دارم.دوستت دارم بیشترازهرکس وهرچیز
می خواهم ازهمه دنیامن باشم وتو.
می خواهم درکنارت بمانم وتوهرروزدریچه جدیدی ازقدرت پروردگارم رابرایم بگشایی.
می خواهم بخوابی ومن تاصبح نظاره گرنفسهای زیبایت باشم.
می خواهم تورابابوسه های غرق کنم .
می خواهم دست وپاهای کوچکت راغرق بوسه کنم.
می خواهم ازتوتاانتهای هستی لذت راتجربه کنم.
yekroozejadid...ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 21