این حادثه هادردناک است خیلی دردناک ان قدرکه مدتهاخواب مرااشفته می کند وقسمت دردناکترش اینه که یک کودک معصوم قربانی ماجراست امامن بعضی وقتهابه ان طرف ماجراهم فکرمی کنم ...به اینکه برسران قاتل درطول زندگی چه گذشته که چنین غصی القلب شده ...همه اش فکرمی کنم این بیماران روانی حاصل اجتماع بیمارماهستند...به این فکرمی کنم که همه برای بیماران سرطانی دل می سوزانیم حتی حاضریم کمک مالی کنیم تاشایددوروزی به مدد شیمی درمانی بیشترعمرکننداما بیماران روانی راکه خیلی وقت هادرمانی هم برایشان وجوندارد نه تنهاکمک نمی کنیم بلکه فکرمی کنیم خودشان مقصربیماری شان هستند.
همه برای مقتول دل می سوزاننداما من ته ذهنم برای قاتل دل می سوزانم که مردم حتی فرزندانش راهم اماج نفرین های خودمی کنند.
می خواهم بگویم ماهمه قربانی هستیم هم قاتل وهم مقتول قربانی جامعه ای که باسیاستهاوبرنامه های غلطش ماراتامرزقاتل یامقتول بودن می کشاند.
+ نوشته شده توسط mahsa در پنجشنبه بیست و دوم تیر ۱۳۹۶ و ساعت 9:55 |
yekroozejadid...
ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: قاتل,ومقتول, نویسنده: بازدید: 17 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:51