بعضی ادم هازودترخودشان راباشرایط وفق می دهندوازراههای فرعی برای قانع کردن دلشان کمک می گیرند امابعضی هاهرروز وساعت باموضوع درگیرمی شوند.
من به این نتیجه رسیده ام که یکی ازعلل عصبی بودن مردم این سرزمین همین سرکاربودن افراد بی لیاقت است واینکه توهرروزمی بینی که انهابالا می روند وتوپایین.
ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: شکست, نویسنده: بازدید: 11