تنهایی همیشه هم بدنیست .گاهی تنهایی باعث می شودبه خودت وتوانایی های خودت ایمان بیاوری چون درنهایت هم خودت هستی که می توانی نجات دهنده ات باشی.
ومن تنهایی رادوست دارم ...هرچندازان واهمه دارم...
زندگی به من اموخته هرجابه جزخودم وخدای خودم روی شخص یاچیزدیگری حساب بازکرده ام سرخورده شده ام.
+ نوشته شده توسط mahsa در چهارشنبه بیست و هفتم اردیبهشت ۱۳۹۶ و ساعت 22:28 |
yekroozejadid...
ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: تنهایی, نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:51