نوشتن اولین پست درسال جدیدحس غریبی به ادم می ده مثل نوشتن توی یک دفترنومی مونه .سالی که گذشت سال خیلی سختی برام بود ماههای اخربارداری وسختی های نگه داری یک نوزاد کوچولو که همراه باگرمای وحشتناک امسال تابستون بود واقعابرام سخت بود.اماخداکنه که سختی های زندگی همیشه همین طورباشه یعنی باعاقبت ونتیجه خوش تمام بشه وقدمی باشه به سمت روزهای بهتر.
مهمترین برنامه ام برای سال اینده راخودم می دونم وامیدوارم اخرسال که این پست رامی خونم خوشحال باشم که هدفم عملی شده.
وامیدوارم سال دیگه هیچ اتفاق بدی برای هیچ کدوم ازکسانی که دوستشون دارم نیفته .
دلم می خوادسال دیگه وقتی این پست رامی خونم باخودم اصلانگم کاش اینجای کاررابیشترحواسم راجمع کرده بودم .....
+ نوشته شده توسط mahsa در جمعه چهارم فروردین ۱۳۹۶ و ساعت 11:33 |
yekroozejadid...
ما را در سایت yekroozejadid دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 27 تاريخ: جمعه 3 شهريور 1396 ساعت: 23:51